zaterdag 5 februari 2011

PERSOONLIJKE TOUCH

Kadootjes geven is leuk, maar een persoonlijke touch eraan geven is nog leuker. Zojuist heb ik met papieren rondjes een papieren bloem gemaakt. Het idee is afgeleid van deze papieren ketting.

Wat moet je doen? Pak een krant of een mooi tijdschrift en zorg dat je daarvan 3 of 5 A3/A4 vellen hebt. Rol ze mooi op (ongeveer 1,5 cm) over de breedte van het papier, en zorg dat ook het uiteinde er goed uit ziet. Nu heb je een strook van papier. Deze rol je vervolgens weer mooi op, start aan de korte kant. Houdt het papier goed bij elkaar, want dat wil misschien niet wat jij wil. Houdt het een tijdje straks vast in je hand en laat het los. Niet of lijm het uiteinde vast aan de volgende ring. Bindt vervolgens de rondjes met een lint of draad tot een bloem. Zet dit vast op je kadootje! Veel plezier met geven!

5 opmerkingen:

  1. bedankt voor de tip :D

    groetjes, Dymphie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk! kwam dan ook de link tegen op het Deze Is Ook Leuk-blog. Ik ga het zeker even proberen!
    Groetjes,
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk maar blijven de bloemen dan wel in een rondje zitten?
    want ik wil ze graag uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het helpt dat je de uiteinde van het papier vastmaakt met een nietje. En verder haal je het cadeaulint meerdere keren door alle bloemen. Zo is het mij gelukt en ik hoop jou ook! Succes!

      Verwijderen