vrijdag 15 juli 2011

MEMOBORD

Al een tijdje liep ik rond met een idee voor een memobord. Nu gaat mijn schoonzusje op kamers en is dat een mooi excuus om het te maken. Ze wil een Oosterse sfeer gaan creƫren en ik had nog mooie lappen uit Iran liggen, 1 en 1 is 3!! Mijn inspiratie heb ik hier opgedaan. Ik heb een ondergrond van canvasdoek met ondertapijt gebruikt. Hier overheen heb ik het doek gespannen met punaises en dit uiteindelijk met een nietpistool vastgezet. Vervolgens lint gespannen en dit ook weer vastgezet met het nietpistool. Tenslotte houdt de knoop in het midden alle linten op zijn plek en biedt het extra stevigheid voor de kaarten die, door middel van kleine knijpertjes (Dille & Kamille), op het memobord worden opgehangen. Doordat er ondertapijt onder het doek zit kun je ook altijd de kaarten met punaises vastzetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten