vrijdag 27 januari 2012

HERGEBRUIK

Onlangs heb ik mijn labels (links bovenin) heringericht en er wat nieuwe labels aan toegevoegd. Vandaag ga ik nog een nieuw label in het leven roepen, namelijk 'Hergebruik'. Hieronder valt alles wat van de kringloop komt of wat een tweede leven krijgt (kleding en spullen). Vorige week zaterdag was ik even bij de kringloop en heb voor EUR 3,25 het volgende meegenomen: een super coole blauwe riem die leuk bij mijn nieuwe blauwe broek zou passen (volgende keer even passen, want hij past eigenlijk net niet...), een boek met piano partijen die ik voor enveloppen kan gebruiken, een mooie lap stof van 2 meter en een XL blouse. Die laatste wil ik gebruiken voor refashion (op zijn Engels) en recykleren (op zijn Belgisch). Kijk hier, hier, hier en hier voor wat ideeën.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten