vrijdag 25 mei 2012

HAPJES

Ik ga niet schrijven over borrelhapjes, maar over babyhapjes. Eigenlijk voordat Anniek geboren was had ik al bedacht dat ik graag zelf hapjes voor haar wilde klaarmaken. Hapjes met vers fruit, verse groente en ga zo maar door. Dat lukt heel aardig. Gelukkig eten wij zelf ook graag fruit, dus ligt onze fruitmand altijd 'vol'. Verder maak ik (soms samen met Jan) af en toe grote porties avondeten, die we vervolgens in de vriezer doen. Een jaar geleden heb ik al eens geschreven over Koken voor mijn dochter en dit keer heb ik daarvan het recept met bloemkool en zoete aardappel (bataat) gebruikt. En een recept met broccoli, kikkererwten en kokos. Fijn van deze website is het derde tabblad 'Gerechten', waar je onderaan kunt zoeken op ingredienten. Makkelijk als je nog iets in de koelkast hebt liggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten