woensdag 21 november 2012

MOKKEN MET QUOTES

Meestal kan ik niet zo heel goed plannen, en laat ik alles wachten tot op het laatste moment. Toch lukt het me af en toe! :) Ik ben kleine afscheidskadootjes voor mijn collega's aan het maken. Wij vertrekken nl per januari naar Belfast (UK) voor het werk van mijn man. Dus ik heb mijn baan opgezegd en wil nu mijn collega's een leuk aandenken geven. Ik dacht aan koffiemok met voor iedereen een speciale quote (wij worden gestimuleerd om een mok mee te nemen).
Ik werk bij een internationale universiteit waar de voertaal Engels is, dus ik heb Engelse quotes verzameld. Vervolgens heb ik 'oude' mokken verzameld en deze beschreven met een porselein stift (ong 5 euro). Werkt heel gemakkelijk en met wat lekkers erin en ingebonden in cellofaan papier met een leuk kaartje eraan, lijkt dit me een ideaal afscheidskadootje.

Nog wat andere leuke quotes die ik tegenkwam:
  • Despite the forecast live like it's spring
  • Sitting next to you doing absolutely nothing means absolutely everything to me
  • Enjoy the little things in lif, for one day you may look back and realize those were the big things
  • Every day may not be good, but there's something good in every day
  • Wake up every morning with the thought that something wonderful is about to happen
  • Sometimes, I pretend to be normal. But it gets boring. So I go back to being me
  • If you are lucky enough to find a way of life you love, you have to find the courage to live it
PS. Bij de hobbywinkel waar ik de porselein stift heb gekocht, hadden ze trouwens nog veel meer kleuren dan zwart... Rood, blauw, groen, roze, etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten