dinsdag 4 oktober 2011

VOGELTJES

Deze vogeltjes hebben mijn hart gestolen. Zijn ze niet uber schattig... :) Via de website van Deze is ook leuk! word je doorgelinkt naar de maker Delphine. Zij beschrijft hoe je deze vogeltjes op papier zet. Het inkleuren/verven verdient nog wat aanpassingen, want de zwarte inkt van mijn pen lekt uit. Ik ben benieuwd wat jij er van maakt!!

Herkansing (zie foto 2): opeens had ik een inzicht! Voor deze nieuwe kaartjes heb ik eerst met waterverf figuurtjes gemaakt en deze goed laten drogen. Vervolgens heb ik er vogeltjes van gemaakt met oogjes, snaveltjes en pootjes. En je ziet, dat wordt veel mooier!! :)

1 opmerking:

  1. ze zijn ubersuperschattig! ik ga de link naar jouw vogeltjes bij de verzameling zetten.
    dank je wel voor de link naar 'diol' :)

    BeantwoordenVerwijderen